kurzor stoji, mys vsak vunguje - co s tim???

hynar na centrum.cz hynar na centrum.cz
Středa Březen 26 23:09:33 CET 2003

Zdravim,

stalo se mi to taky, ovsem s grafikou GeForce2Mx. Nejdriv jsem tehda
myslel ze je neco s mysi, protoze nejak divne chrastila. Byla to mys
na PS/2 Genius. Zkusil jsem jinou a to same. Zkousel jsem ruzne menit
v mousedrake typy mysi az se to nakonec chytlo samo a to i ta co
chrastila.

S pozdravem Martin Hynar