Procmail: pomoc s ~/.procmailrc regex?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Středa Březen 26 23:54:50 CET 2003

Rad odpovim...

Potrebuju to prekodovat, nebot pouzivam program pine, ale take
zaroven framebuffer, ktery jede v UTF-8, takze se mi v pine diakritika
nezobrazuje spravne (znaky proste chybi)... Prosim, hlavne mi neradte, abych
presel na nejaky jiny MUA...
UTF-8 na zminenem framebufferu take nechci zahazovat (doufam, ze to casem
vyvojari nejak poresi).
Spise by mne zajimal ten filtr, o kterem mluvite, a kterym se to prekodovava
sem do konference, treba by to zvladl i do UTF-8 nebo do ISO-8859-1? Nevite
nekdo, cim se to sem vlastne prekodovava? Popr. nemate to nekdo k nabidnuti
(treba pan administrator konference)? Dalo by se to pouzit s procmailem?

Dekuji a preji krasny den...

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Varcomp E-Mail: director.varcomp.prague na post.cz