pppd a volba idle

Jan Navratil navratil na pf.jcu.cz
Čtvrtek Březen 27 09:41:42 CET 2003

Dobry den,

v man strance programu pppd jsem nasel volbu idle, ktera ma slouzit pro
odpojeni modemu pri necinosti. Nastavil jsem volbu na 60 (v sekundach),
ale modem byl i po minute necinnosti pripojen..

modem volam prikazem: pppd call isdn/c-box
v /etc/ppp/options jsem nastavil "idle 60" a to same jsem napsal do
skriptu c-box, ktery volam

jde o distribuci SuSe 7.2 s AVM Fritz usb.

jeste detail - po vytoceni mi modem do konzole vypisuje hlasky o
pripojeni a asi po pul minute si "povida" s druhou stranou - proste
vypise ze odeslal a byl prijat jakysi paket - imho pro udrzeni spojeni s
modemem na druhe strane.. - podle meho nazoru by tyto pakety nemely byt
brany jako "komunikace" a program pppd by je mel ignorovat pri pocitani
idle...

netusite v cem je problem?

[v konferenci jsem hledal, na googlu jsem googlil ale nic]
--
Jan Navratil <navratil na pf.jcu.cz>