Jak nahrat modul po startu PC (v RH)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 27 11:41:15 CET 2003

On Thu, 27 Mar 2003, Petr Janda wrote:

> Tak jsem se v jinem mejlu docetl, ze RH modules.conf nema, ale man
> modprobe na RH 6.2 rika, ze se to ma napsat tam, nebo do
> /etc/conf.modules
>
> Nemate nahodou /etc/conf.modules

Redhat ma modules.conf , conf.modules je to same ale drive pouzivane
nyni 'obsolete' . Cili napred se hleda modules.conf a kdyz neni zkusi
se conf.modules. Co jsem procital manual k modules.conf , tak vsude
se zminuji doplnkove akce, parametry, jiny zpusob zavedeni, ale nikde
vlastni zavedeni modulu. Rekl bych ze modules.conf k tomu v RH neslouzi.