Midnight Commander rastruje

Čtvrtek Březen 27 14:25:46 CET 2003

On Thu, Mar 27, 2003 at 10:28:50AM +0100, Ales Vizdal wrote:

>   Hledal jste v archivu konfery? UTF8 dle me vypnuto nemate, jinak by
>   promenna LANG vypadala takto LANG="cs_CZ.ISO-8859-2" ...

cs, cs_CZ a spol. je 8859-2 a ne UTF-8.

Zkuste si mc spustit s parametrem -a. Nebo si dejte do poradku fonty a
pripadny preklad do CP1250 (coz pouziva Windows).

Pokud se rozhodnete pro variantu s -a, pak si to dejte do aliasu, abyste
na to nemusel myslet. Pro Bash by to bylo do ~/.bashrc:

alias mc='mc -a'

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz