MP3 na 486-66/8MB a LPT-DAC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 15:44:55 CET 2003

Dobrý den,

děcka mají počítač %subj% a na LPT je pověšen DA převodník jako "covox
speech thing" alias "disney sound source". Když jsem si dal tu práci a
odpory vybral s přesností 0,1%, zní to neuvěřitelně dobře (pod wokny,
22kHz, za filtrem - bez filtru je to OK taky, ale při signálu šumí), mnohem
líp než s odpory 1% jak jsem to měl kdysi.

Jenže s wokny to nezvládne MP3 ani náhodou. Pod DOSem by to zvládlo, jenže
MPXplay nezná tuhle "zvukovku" a MP3 přes MIDI přehrát nejde. Pardon, jde,
ale to co k tomu je připojené neumí SDS.

Nemáte někdo tip na nějakou jednodisketovku, kde by byl driver pro tuhle
"zvukovku" s MP3 přehrávačem, ovladači na CD a nějakým "filemanagerem" na
výběr co se bude přehrávat?

Děkuji

JL.

BTW, zamýšleli jste se někdo nad tím, udělat výukové programy na linuxu?
Určitě by na to šel dostat nějaký grantíček... Jinak děcka jsou od první
třídy zvykány na windows. Nevím jak u vás, ale u nás na dědině s 1000 lidma
a školou 1-5tř se šiditel nejspis sblaznyl. V první třídě a oni tam mají
počítač (1. třída=1, uvidíme co budou mít až bude ve druhé) a učí je na
něm.