jiny uzivatel

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Březen 27 14:47:12 CET 2003

Ted resim presne to same na RH 7.2 po upgradu (rekompilaci ze src
ze samba.org) samby na 2.2.8. Autentifikace uzivatelu je pres winbind
proti w2k. Uzivaci se hlasi z xdm i pres ssh a vsem kdo se autentifikuji
pres sambu to dela. Lokalni uzivatele jsou ale OK.

Zatim to pripisuju tomu, ze jsem pri update samby comp vyjmul z domeny,
preinstalil sambu a vlozil zpet do domeny, ale uzivatele a SID zustaly
na linu z predchoziho vlozeni do domeny. Prave pracuji na skriptech
ktere by automaticky kazdou noc sesynchronizovavali uzivatelske ucty
(uzivatele, SID, $HOME) z w2k na lin. Ale po vasem postu si uz nejsem
jist zda to pomuze, vy se hlasite pres ssh a o sambe nic nerikate.

Ja mam system verejny, takze naboreni nelze 100% vyloucit, i kdyz
tomu jinak nic nenasvedcuje. Tripvire, logy, procesy - klid.

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz