MP3 na 486-66/8MB a LPT-DAC

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 28 10:33:17 CET 2003

Dne pá 28. březen 2003 09:56 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> Ja jsem na 486DX/66 pouzival mp3blaster (v druhem okne jsem jeste mohl i
> neco rochat ;-) Ale pameti jsem vice nez 8MB. Ale byla to nejaka starsi
> verze... A byl to taky SB16.

Já jsem měl 486dx-4 120mhz 32M RAM + zvukovka kompatibilní s wss + sb pro.
OS = RH 6.2 později RH7.1

A přehrávat mp3 šly v pohodě i se dalo v konzoli pracovat zaráz poruchy se ve
výstupu zvuku oběvovaly pouze při nějaké jiné práci s diskem (find...
kopírování souborů atd...)
I pod X to fungovalo OK pokud jsem nespouštěl nejaké velké programy, prostě
jak to chtělo na disk tak se zvuk zasek na chvíli.

Jednoduše bych tam dal nejakou starou zvukovku, + OS RH 6.2 + přeložit vlastní
jádro (aby zabralo co nejmíň ram) a bez Xek by normální mpg123 měl hrát ok
možná tam bude třeba přidat RAM aby to ten HD nebrzdil a načetla se celá
mp3ka do ram při přehrávání.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |