Redir a ftp

Michal Safranek lin na gymkc.cz
Pátek Březen 28 11:24:04 CET 2003

Zdravim,
potreboval bych radu k rediru a presmerovani ftp...
Chtel bych dosahnout toho, aby kdyz se naconnectim ftp clientem na
server rekneme s adresou 1.1.1.1 na port 1000 aby me to presmerovalo na
jinej destination, treba 2.2.2.2 (na port ftp), tedy 21.
Zkousel jsem

# redir --laddr 1.1.1.1 --lport 1000 --caddr 2.2.2.2 -cport 21

to mi funguje az do ty chvile, kdy to ma stahnout seznam souboru v
adresari, takze username a heslo to overi, pak to zustane viset na
prikazu list...
Cet jsem neco o tom, ze ftp pouziva jeste pro data port 20, ale vubec
netusim, jak bych to mel presmerovat.

Diky za kazdou radu

S pozdravem
Michal Safranek