Xterminal - lokalni aplikace

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Březen 28 12:23:22 CET 2003

Doufam ze se neptam na uplnou cicovinu:

Nainstaloval jsem si RH6.2 s tim ze by mel slouzit jako xterminal. Cestou
nejnizsiho odporu jsem nastavil default runlevel na 5 (X) a do inittab do
prislusne sekce 5 dal spustit X -broadcast. Potud OK.

Nicmene mam i nejake lokalni aplikace a rad bych, aby se _po prihlaseni_
uzivatele na VZDALENY server objevilo jedno okenko LOKALNIHO terminalu.
Vubec nevim jak to zaridit - napada mne spustit rsh/rexec ze vzdaleneho
serveru (shodne jmeno uzivatele s lokalnim) nebo lokalni login (ten ale bude
chtit jmeno/heslo - nechci rootovsky).

Dekuji

MP