Redir a ftp

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pátek Březen 28 12:42:45 CET 2003

> Dobry den,

> 20, ale vubec

> portu 20 jaksi
> takovehle presmerovani

pasivni rezim by mozna pomohl, ale jak jsem to pochopil tak tazatel je v
roli toho serveru a ne klienta.. a vysvetlovat vsem co se na to budou
pripojovat ze musi pouzit pasivni rezim asi neni moc schudne reseni

> A nepomohly by moduly ip_nat_ftp ip_conntrack_ftp?
> A pak samozrejme ipatbles a modul state napr. takhle:
> iptables -A FORWARD -m state --state ESTABLISHED,RELATED ....

tohle je sice hezke, ale neresi to stav kdy klient ceka odezvu od zcela jine
IP nez mu prijde

Lukas Kocourek