test zakladnich desek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 28 06:49:43 CET 2003

: Odesílatel: Zdenek SUTR Kaminski <xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz>
: > ne jeste otevreny ale boule na nich byla pekna, takze mily board
nakonec
: > sel .... hadejte kam.
:
: Ze by do prerovske firmy Proca, ktera toto opravuje za 610,- ? Reklama to

: byt nemuze, protoze na toto ma monopol v CR :-) A nebo se ted chytate za
: hlavu, pac mily board sel jinam?

Kdybyste boardy chteli hazet do kose, tak mi je muzete klidne venovat,
nejen ze z nich vykucham co jde (je tam _hromada_ jinak pouzitelnych
soucastek), ale i ta hola deska jde pouzit (je celkem pevna) na kdeco.
Tudle jsem kolegovi donesl celkem peknou (holou) desku a ma ji vystavenou
jako moderni umeni.

Takze i takova vec jako odesla elektronika jde celkem vyuzit. Chyby byvaji
vetsinoou v cipsetu a ten se mi sehnat nepodari (ikdyz sundat a nandat BGA
bych uz zvladl - teda nandat teoreticky, sundat i prakticky).

Chovejte se ekologicky, nevyhazujte to. Vetsina soucastek jde pouzit.
Nabidnete to nejakemu elektronikovi pobliz. A kdyz to nebude chtit, tak
jinemu. Vite, kolik sajrajtu je z vyroby soucastek? Setrete i vasim deckam
zivotni prostredi.

Treba ted jsem delal deckam syntezator a vsecko az na par potencionetru,
prepinacu a 4 svaby bylo z "recyklace" elektroniky. Jeste jim do toho musim
udelat zesilovac a menic aby jel z baterek, ale svaby uz mam (SMD) a tistak
zrovna vymyslim.

JL.