MP3 na 486-66/8MB a LPT-DAC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 28 13:56:01 CET 2003

Problém je, že je to malý disk, takže se tam linux prostě nevleze, nehledě
na to, že tam ty Mß kachle mít prostě musí - kvůli programům ze školy. A
kvůli parametrům cpu/ram tam wine zrovna moc nepojede.

Takže jsem se ptal po disketovce, která umí covox jako zvukovku. Anebo
kterou byste mi doporučili, že je najmíň náročná a má file browser pro ty
mp3ky. S qalitou problém není, jsou to vesměs 32-64kbps mono/stereo 22kHz.

JL.

Odesílatel: Petr Šobáň <soban na centrum.cz>
Já jsem měl 486dx-4 120mhz 32M RAM + zvukovka kompatibilní s wss + sb pro.
OS = RH 6.2 později RH7.1

Jednoduše bych tam dal nejakou starou zvukovku, + OS RH 6.2 + přeložit
vlastní
jádro (aby zabralo co nejmíň ram) a bez Xek by normální mpg123 měl hrát ok
možná tam bude třeba přidat RAM aby to ten HD nebrzdil a načetla se celá
mp3ka do ram při přehrávání.