Který journal FS pro squida z MDK9.1? --- Vyreseno

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pátek Březen 28 14:10:08 CET 2003

On Fri, Mar 28, 2003 at 01:33:46PM -0000, Jaroslav Lukesh wrote:
> ----------
> : Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
> : Dobrý den, který z následujících journalových FS byste mi doporučili pro
> : squida? Bude na něj samostatný IDE :((( disk a OS tam bude MDK 9.1 :-))
> :
> : Reiser
> : XFS
> : Ext3
>
> Dal jsem tam ext2. Kdyz jsem videl, jak se to s ext3 sekalo (tedy po zapisu
> pecka chvilinku nereaguje), dal jsem tam starou overenou ext2. Potrebuji
> aby reagovala a ne se pozastavovala.

Proc vztahujete spatne zkusenosti s ext3 i na ostatni zurnalove fs? To
ze ext3 pracuje jenom nekdy a ze kdyz zrovna pracuje, tak pracuje
velmi pomalu je celkem znama vec ;) a na ostatni fs se to skuecne
nevtahuje.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.