MP3 na 486-66/8MB a LPT-DAC

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 28 14:37:33 CET 2003

Dne pá 28. březen 2003 11:52 jste napsal(a):
> A nechcete se vykaslat na 486/100? Pritelkyne si ted koupila za 3000 psaci
> stroj P150 (i s monitorem) - mp3 zvlada a navic se tam da i brousit...

brousit...nože nůžky.....

No ono je člověku smutno vyhodit funkčí PC i když je to již stará šunka pokud
může pracovat. (teď přemíšlím co udělat s tou starou 486kou na linux tam mám
malý HD pouze 120M :-(( 1G byl přendán do k6-2 kde byl potřeba no a kupovat
nový se mi zase nechce teď jsem utratil peníze za novou grafiku k athlonu)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |