Re: Zatížení linky podle protokolů

P.L. plnews na seznam.cz
Pátek Březen 28 15:46:09 CET 2003

> ano, spatne to chapete :). aktualni zatizeni z principu NEEXISTUJE, VZDY
je
> to nenulovy nelimitni preneseny objem za nenulovy nelimitni cas tudiz
> statisticka zprumerovana hodnota.

To vypadá na filozofickou debatu!!!! Ale můj problém to neřeší :o(

Stejně jako mi ntop ukáže zatížení linky za poslední hodinu, 24 hod ... (v
kb/s), tak bych chtěl získat stejnou informaci, ale rozdělenou podle
vybraných protokolů. Otázkou tedy zůstává jak?

No a tou aktuální hodnotou mám na mysli stejnou informaci jako mi ukáže
iptraf, opět v kb/s, ale také rozdělenou podle vybraných protokolů.

Petr