802.1q: Linux vs. Cisco Catalyst 6500

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 28 17:39:47 CET 2003

On Fri, 28 Mar 2003, Borek Lupomesky wrote:

> # vconfig eth0 114
> # ifconfig eth0.114 inet x.x.x.114 netmask 255.255.255.0 up
>
>    Na Catalystu:
>
> # set trunk X/Y dot1q
> # set trunk X/Y on
>
>    Vsechno vypadalo OK, ale pingy mi nejak neprochazely :-( Zkousel nekdo?

Pouzival jsem to s catalystem 5500. Mel jsem linux s GB kartou, na ni
802.1q pripojene do Catalystu a do druheho portu Catalystu byl zapojeny
switch nativne a na nem byla sit kterou routoval ten linux. Priblizny
vypis konfigurace toho catalystu :

set vlan 156 name Lib type ethernet mtu 1500 said 100156 state active
#module 4 : 9-port Gigabit Ethernet
set vlan 156  4/5
clear trunk 4/4  1-155,157-1005
set trunk 4/4  on dot1q 156

Na linuxu to byl interface eth0.156 . Nevim jak to je u 6500 - treba Vam
to pomuze..