set user bit

Sobota Březen 29 10:24:43 CET 2003

On 28 Mar 2003, Ivo Panacek wrote:

> - jsem na masine prilogovan jako root
> - chci spustit program, ktery vlastni
>   bezny uzivatel a ktery ma nastaven sbit
>
> Lze ho spustit tak, aby se ten sbit nepouzil
> a program pracoval s pravy roota ?
> Me se to nepodarilo.

Da se to resit stejnymi prostredky, jako to, jak muze nekdo neco
spustit, aniz by mel x-bit. To se tady nedavno resilo, na dynamicky
linkovane binarky staci explicitne pouzit /lib/ld-linux.so.2 (tedy za
predpokladu, ze tento soubor je v poradku).

Ovsem v situaci podobne te popsane je mozna vhodnejsi pouzit nejake
zachranarske cd / disketu.