Dotaz na spravnost DNS zaznamu

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Sobota Březen 29 12:51:57 CET 2003

On Fri, Mar 28, 2003 at 04:39:42PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> On Fri, 28 Mar 2003 15:36:40 +0000 (UTC), Ivo Panacek wrote:
>
> : Ja v postfixu obvykle vyzaduji, aby klient mel reverz a reverzu
> : odpovidajici forward.
>
> Pri tom bordeli, co v nameserveroch vladne, by som si to snad
> ani nedovolil. Pokial je to odchadzajuci server pre vasich
> klientov tak OK, ale pokial je to nejaky MX dostupny zvonku,
> odopriete postu spuste legalnych odosielatelov. Staci
> chvilkova nedostupnost toho reverzneho NS...

chvilkova nedostupnost tomu neuskodi, lebo taketo posty server odmieta
s cislom chyby 4xx - cize docasne nepristupne, namiesto 5xx, cize reject

po chybe 4xx sa povodny server pokusi tuto spravu dorucit znova

"pri tom bordeli, co v nameserveroch vladne" by bolo dobre nerobit si
este vacsi bordel - ja takisto pouzivam rozne taketo "restrikcie" a
dokonca aj rfc-ignorant.org

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE