myš v X11

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Sobota Březen 29 23:47:53 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> 	Mozno tam ma byt "ImPS/2", alebo nieco ine, neviem. Kazdopadne je
> toto IMHO konfigurak pre XFree 3.X. Povodny autor: skuste poslat
> /etc/X11/XF86Config-4. Co sa tyka problemu s nvidiackymi kartami... nuz
> neviem ;) Mam nvidiu TNT2 a opticku mys (PS2) a fsetko funguje...

Spíše by mě zajímalo, jestli /dev/usbmouse někam ukazuje??? Není to linka
jinam? Kam?

Já mám ntb, kde jsou dva ukazatale: ten čudlík a touch pad. Současně s stím
používám usb myš MIcrosoftu a má konfigurace v XFree 4.x je:

Section "InputDevice"
  Driver       "mouse"
  Identifier   "Mouse[1]"
  Option       "Device" "/dev/pointer1"
  Option       "Emulate3Buttons" "on"
  Option       "Name" "Autodetection"
  Option       "Protocol" "ps/2"
  Option       "Vendor" "Sysp"
EndSection

Section "InputDevice"
  Driver       "mouse"
  Identifier   "Mouse[3]"
  Option       "Device" "/dev/pointer0"
  Option       "Name" "Autodetection"
  Option       "Protocol" "imps/2"
  Option      "ZAxisMapping"   "4 5"
  Option      "Buttons"        "5"
  Option       "Vendor" "Sysp"
EndSection
Section "ServerLayout"
  Identifier   "Layout[all]"
  InputDevice  "Keyboard[0]" "CoreKeyboard"
  InputDevice  "Mouse[1]" "CorePointer"
  InputDevice  "Mouse[3]" "SendCoreEvents"
  Option       "Clone" "off"
  Option       "Xinerama" "off"
  Screen       "Screen[0]"
EndSection

Pokus nastartuju systém, musím: rmmod usbmouse, protože jinak mi kursor té
USM myši jezdí jen nahoru a dolů... To jsem našel na internetu a nesnažím se
to pochopit. Tak snad můj příklad vysvětlil více

Martin Kamín