xine a vypalene dvd

Ctibor Ott ctiborot na volny.cz
Pondělí Březen 31 02:10:28 CEST 2003

Dobrý večer.
Mám problem s vypáleným dvd.Film byl natočený digitální kamerou a uložen
ve "formátu" longplay.Když ho chci přehrát, musím ho ručně mountnout a
jako root spustit v xine jednotlivý vob (taktéž v mplayeru).Zkusil jsem
knoppix a tam to jako uživatel spustím,ale taky musím pouštět jednotlivý
vob.
Přestože mám práva na čtení /mnt/dvd , jako běžný uživatel si neškrtnu.
S přehráváním lisovaných dvd není problém.Tohle pálené jede ve stolním
přehrávači dobře.
Ještě jsem kouknul do commanderu,velikost 1. vobu je 1023MB,což by asi
mělo být těsně pod max. hranicí...
Nevíte kde hledat chybu? Pouštět film jako root je trochu zvrhlé...

Dík Ctibor