Konrola vypaleneho CD-R (verify)

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Březen 30 03:26:01 CEST 2003

>cmp file.iso /dev/cdrom
>Ked odpovie, ze je rozdiel, je to zle, ked hocico ine, je to dobre.

Ano, pokud vim, boot oblast je jiz soucasti ISO souboru (viz. man mkisofs).
Takze ISO soubor by mel byt totozny s obsahem CD. Nevim, jak to bude
s temi povestnymi nulami na konci... Kazdopadne proste cmp nebo mdsum
aplikovane na napr.: /dev/cdrom a mojecd.iso by melo odvest ocekavanou
praci.

# cmp file.iso /dev/cdrom
# md5sum file.iso /dev/cdrom

Zdravi