SuSE 8.1 - zahlceni systemu

Landa Martin Martin.Landa na pvt.cz
Pondělí Březen 31 07:17:27 CEST 2003

No mě se podobný problém vyskytuje i v SuSE 8.0 a to zcela nahodile (zatím asi 3x). Nevzpomenu si teď co to bylo za proces (příště zjistím), ale najednou to začlo požírat veškerou paměť a výkon CPU. Já mám stále otevřen z KDEčka nějaký sledovač systémových prostředků kde je to možno včas zjistit a pak odstřelit.