FW: Problem s GCC

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Pondělí Březen 31 07:51:17 CEST 2003

Tady je config.log od MRTG :

[root na jirka-gw mrtg-2.9.16]# cat config.log
This file contains any messages produced by compilers while
running configure, to aid debugging if configure makes a mistake.

configure:548: checking for gcc
configure:661: checking whether the C compiler (gcc  ) works
configure:677: gcc -o conftest    conftest.c  1>&5
/usr/local/bin/gcc: line 58: /usr/local/lib/front-fsf/gcc: No such file
or directory
/usr/local/bin/gcc: line 58: /usr/local/lib/front-fsf/gcc: Success
configure: failed program was:

#line 672 "configure"
#include "confdefs.h"

main(){return(0);}

Nejsem z toho moc moudrej ..... :-/ Distribuce linuxu je Mandrake 9, GCC
je verze 3.2.1
co je defaultne v Mdk 9. Zkusil jsem nainstalovat MRTG i z RPMka ale
kdyz ho spustim, mi
tak mi sice vycte data ze SNMP, ale zase pro zmenu vyhodi hlasku :

[root na jirka-gw mrtg]# mrtg /mrtg/mrtg.cfg
gd-png:  fatal libpng error: Invalid filter type specified
gd-png error: setjmp returns error condition

a nevygeneruje PNG soubory s grafama. Hledal jsem asi do 3 do rana na
netu a nasel jsem
v nejakych mailing listech, ze to dela ta distribuce z RPMka. Ze kdyz se
prelozi normalne
ze zdrojaku, tak ze pry funguje. Tak nevim, uz jsem z toho po 3 dnech
neuspesnyho snazeni
nejakej "rozladenej" ... :-/

Diky Jirka

>Snazim se o preklad MRTG .....