MVCR a seznam StBaku (za otevrene formaty)

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Neděle Březen 30 10:53:46 CEST 2003

Cau Petr,

Friday, March 28, 2003, 5:35:37 PM, you wrote:

> [...]

> dat v CVS nikterak neovlivni uzivatele programu Microsoft Excel, nemam silu
> stale vysvetlovat, ze .XLS viewer je jen pro Windows a ze si tedy seznam
> nemohu precist, ani to, ze do StarOfficu to nenactu, protoze je to moc velke
> a SO me posle do haje, ani to, ze tab-602 je nejspis take jen pro Windows,
> ani ze less zobrazi textovy soubor velky treba 2GB na jakemkoli PC. Zamknuti
> excelove tabulky je nejspis podle MVCR ochrana pred zmenou tohoto dokumentu
> :-(((((. Pokud nekdo rad komunikujete s urady, zkuste jim to, prosim,

Takovy veci bych se ani nesnazil resit.. :)

POkud negdo chcete tak ja ty xls prevedu naq cvs a do MySQL databaze.
Pokusim se tomu dat i nejakou web podobu a vystavit to na internetu.

S pozdravem

 Milan Vymazal