RE: vypalování VCD

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Březen 31 08:27:20 CEST 2003

> Moje hobby jsou databáze ale musím pro svá dítka vytvořit nějaká VCD,
> aby mi nechodili na pohádky na monitor...
>
> Takže dotaz : jak vypálit VCD z MPG???

Stydim se, ze neznam odpoved pro Linux, ale Nero pro W2K to umi. Prejmenoval
jsem mpg na dat, pak jsem dal z nich vytvorit VCD. Nero zarve, ze to neni
platny format VCD, jestli to chci konvertovat. Pak si nejakou hodinku
pockate a je to. :-)
Mam totiz stejny problem a kdyz zrovna nemam doma sluzebni notebook, na
kterem bych poustel Vceli medvidky a Krtecka, tak je to spatne a ke svemu
pocitaci se nedostanu. :-)

TNX