Resize2fs

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Pondělí Březen 31 10:01:42 CEST 2003

Hi all,

   Nevi nekdo, jestli je resize2fs utilita od Teodora Tso funkcni i v na dnesnim ext2fs? Ja jsem chtel zkusit resiznout (konkretne zmensit) ext2 v RH 8.0 a ta stupidni utilita prohlasila, ze velikost partisny, na ktere akci provadim, je mensi, nez velikost vysledneho fs - coz je logicky nesmysl (chtel jsem z 2 GB udelat 640 MB, pricemz dat bylo zabrano asi 500 MB).
   Bez resize2fs mi totiz neni jasne, jak budu nejak rozumne pouzivat LVM. Prece nebudu porad vytvaret novy fs pri kazde zmene velikosti logickeho svazku.
   No, jedno reseni bych videl -- prejit na reiserfs ;-)

   Borek