proc nemam /proc/bus/usb ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Březen 31 10:09:55 CEST 2003

Dne po 31. březen 2003 01:20 jste napsal(a):
> Preji hezky zacatek tydne,
>
> chci udelat
> mount -t usbdevfs none /proc/bus/usb
> ale nemam ten pripojny bod. Netusim proc, usb jinak pouzivam,
> moduly mam natazene:
>
> usbcore
> uhci
> scanner
> atd.
>
> Mozna mi schazi nejaka option v kernelu,
> patral jsem, ale neprisel jsem na nic. Vsude se vychazi z toho, ze
> /proc/bus/usb existuje.
>
> mam kernel 2.4.16 & RH72
>

> s diky

Já nemusím nic dělat jak natáhnu modul ohci tak se mi samo vytvoří
/proc/bus/usb .....
Takže tobě by se tam mělo taky udělat po natažení uhci.

Ty moduly se natahují automaticky, nebo je natahuješ ručně ?

Když natáhneš ručně modprobe uhci tak se to tam vytvoří nebo ne ?
Když zapneš nějaké zařízení tak se tam něco oběví v /proc/bus/usb ?

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |