Cisco - router, firewall

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Březen 31 11:40:13 CEST 2003

> #conf term
> ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 <adresa default gw>
>
> ale z dotazu se mi zda ze to kolegovi neroutuje mezi 2 sitemi na 1
> interface. asi by to chtelo malicko lip popsat konfiguraci

Urcite by stalo za to poslat obsah "#sh conf".
Ale ak to nema na providera tak potom nechapem naco ma siet s 2 ipckami
(maska 252). Navyse z toho co poslal bolo zrejme ze na jednom interface ma
len jednu siet. Mozno Vas poplietol zapis 0/0, tak to totizto oznacuju
modularne cisca (prve je cislo "suflika" a druhe portu).

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2