SW pro VPN mezi Windows a Linuxem

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Březen 31 12:23:37 CEST 2003

V te firme, kam to budu davat jsou zatim vyhradne Windows 98. Ale od kvetna
by tam mel byt Linux se sambou jako PDC a veskere pracovni stanice by mely
prejit na Windows 2000. (Tedy pokud zjistime, ze na tom pojede vsechno, co
mame ted na Win98)
Priznavam, ze PPTP/L2TP jsou pro me cizi slova, takze nejdriv budu muset
zjistit, o co se jedna. A zadny Win server tam neni a doufam, ze nebude.
(Ciste z duvodu, ze cim min ruznych OS, tim lip)

TNX