korekce zvuku (SBLive!) pod Mandrake 9.1

Petr Duchon xduchon na akela.mendelu.cz
Pondělí Březen 31 14:28:13 CEST 2003

jo. mne sblive nejede, mam sblive a na desce integrovanou zvukovku (via*xxx*).
sblive nemuzu rozjet ani s audigy modulem, ani s OSS ovladacem pro sblive.
respektive to rozjedu, ale po chvilce hrani mi ztuhne kompl uplne do tuha.
Deska: ASUS A7V333-X.