korekce zvuku (SBLive!) pod Mandrake 9.1

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Březen 31 14:59:43 CEST 2003

Hral jsem si chvili s Asus A7V333 RUF a tam mi to fungovalo  bez problemu.
Sice si uz nepamatuju, kde jsem to vypinal, ale na 100% se to dalo v BIOSu
vypnout. Uz jsem se setkal s vicero lidmi a vicero OS, ktere mely problemy,
kdyz zustala zapnuta integrovana zvukovka a pridala se dalsi. Zkuste projit
bios obrazovku za obrazovkou a hledejte. Bohuzel vam ted neporadim, protoze
mam doma starsi desku a od dodavatele jsem si vyzadal desku bez onboard
zvukovky.

TNX