blbnuca konzola na rh8

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Březen 31 15:33:53 CEST 2003

hello all,

cerstvo zinstalovany rh8. ked sa prihlasim cez ssh, su rozhodene niektore znaky (napr. v man strankach sa namiesto pomlcky zobrazuje tusim " A" alebo nieco take, --help potom vyzera ako " A Ahelp" a to pekne lezie na nervy. pri lokalnom prihlasovani z konzoly je to ok. zeditoval som /etc/sysconfig/i18n, pomohlo na jednom mieste, ublizilo na druhom. vzdialeny pristup je uz ok, ale totalne, absolutne a neskutocne blbne konzola. vyhodi mi prihlasovaci prompt, zadam login, este ani nedopisem, vyhodi prompt znovu. ked sa mi podari vypisat cely login, vyhodi prompt na heslo, potom zahlasi ze heslo je zle (i ked je dobre). ked sa mi na x-ty pokus podari prihlasit, vydrzi to len chvilu, potom ma znicoho nic odhlasi (akokeby mal timeout na inactivity a ratal ho i ked aktivita je). dalo mi dost namahy iba lognut sa tam a stopnut iptables, aby som sa na stroj dostal cez ssh. tusite niekto co s tym??

/etc/sysconfig/i18n vyzera takto, zaremovane su povodne nastavenia

LANG="en_US"
#LANG="en_US.UTF-8"
#SUPPORTED="en_US.UTF-8:en_US:en:sk_SK.UTF-8:sk_SK:sk"
#SYSFONT="latarcyrheb-sun16"

thanx
pixall