mplayer a newbie

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Březen 31 14:46:03 CEST 2003

Petr Šumpich <psumpich na elinkx.cz> wrote:
-> trapim se s mplayerem, ktery mi pousti modrou obrazovku, zvuk jede v
-> pripadech avicek a nekterych mov souboru (vetsich).

modra obrazovka - neviem; ziaden zvuk moze byt sposobeny nepritomnostou
win32 codecov. rozpakujte ich do /usr/local/lib/win32

-> Pravdepodobne mam spatne nejake cesty a konfiguraci. Muzete mi nekdo
-> poradit co delat? (Rovnez tento problem - instaloval jsem jej  s
-> --enable-gui - presto  gui nejsem schopen nikde dohledat.

na GUI treba tusim libgtk-dev a par dalsich devel balikov. pri configure by
ste mali vidiet ci ich nasiel a ci nie, teda ci GUI buildol alebo nie.

Windows found: (R)emove, (E)rase, (D)elete