OpenLDAP a MS Outlook

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Březen 31 16:52:08 CEST 2003

Jirka 'Eagle' Novák wrote/napsal:
: Ahoj,
: nasel by se tu nekdo, kdo by byl ochotny me provest konfiguraci OpenLDAP
: tak, aby byl MS Outlook Express ochoten natahovat z toho LDAP kontakty?
:
: OpenLDAP jsem nainstaloval vcera a Administrator's Guide je moc dlouha
: :-). Rad bych to mel driv, nez se na me sesypou dalsi ukoly.

   Je potřeba, aby patřičný záznam měl cn a mail, a pak by  to mělo být
v pohodě. Ideální typ záznamu je inetOrgPerson.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster