Vyreseno-touch a zachovani atributu souboru

Jiri Caha xthovt na seznam.cz
Pondělí Březen 31 19:22:08 CEST 2003

On Mon, 31 Mar 2003 17:59:08 +0200
Alexei Sveshnikov <sveshnik na fzu.cz> wrote:

> chmod a chown maji volbu --reference=RFILE, ktera kopiruje prava, resp.
> vlastnika a skupinu. Jak nastavit v shellu casy pristupu a modifikace
> neporadim, udelal bych to v cecku pomoci stat/utime.
>
> Zdravi, Alexej Sveshnikov

no udelal jsem to pomoci
time_access=/usr/lib/news/bin/convdate -c `stat -b $i|awk '{print $12}'`
time_modify=/usr/lib/news/bin/convdate -c `stat -b $i|awk '{print $13}'`
touch -a -d "$time_access" $j
touch -m -d "$time_modify" $j

prava jeste resim, ale tusim ze to pujde i podle toho stat.
stat je totiz ten prikaz, ktery jsem hledal.
Mooc dekuji.

  Jiri Caha
xthovt na seznam.cz