rezim spanku

Leo Hadacz leo.hadacz na siemens.com
Pondělí Březen 31 20:08:54 CEST 2003

On Mon, Mar 31, 2003 at 06:29:15PM +0200, Jaroslav Svec wrote:
> Ahoj Vsichini!

Ahoj,

> Nevite nekdo, jestli je mozny v Linuxu pamet ulozit na disk, vypnout comp a
> pak to zase rychle nacist? Neco jako "rezim spanku" ve windows?

nedavno jsem se tady na to ptal a dostal jsem dostal jsem vyberem
nasledujici odpovedi:

> echo 4 > /proc/acpi/sleep v 2.5.X jadre. Ta vec se jmenuje swsusp.

A pokudy byste přeci jen chtěl zachovat stávající stabilní hádro řady 2.4.
Mám to teď pod rukama = swsusp + patch 2.4.18 a běhá mi to. Sice na webu
najdete ještě skript swsusp, ale je moc robustní a pro mé potřeby jej
nepoužívám

Bohuzel jsem zatim nenasel cas si to vyzkouset. Nicmene ti panove tvrdi, ze
to funguje.

> Jarda

Leo

--
Leo Hadacz, ANF DATA / Siemens, +420 54310 6586