ignorace ~/.xinitrc

515 k515en na volny.cz
Pondělí Březen 31 21:48:49 CEST 2003

zdravim,
abych mohl vyuzit vsechny tlacitka na mysi genius netscroll optical
ps/2, nastavil jsem vse podle prispevku do teto konference /zprava
#174111/ ovsem narazil jsem na problem ze se mi nevykonaji prikazy v
~/.xinitrc v runlevelu 5:
# cat ~/.xinitrc
xmodmap -e 'pointer = 1 2 3 6 7 4 5'
xbindkeys &

pokud spustim X z tty rucne pomoci xinit, je vse v poradku
prosim co mam udelat pro napravu?

a jeste jeden dotaz:
pomoci jake utilitky by se dalo nadefinovat aby Xka interpretovaly stisk
napr. 6. tlacitka mysi jako stisk napr. Return? co jsem koukal tak
xbindkeys umi bindovat pouze klavesy/mys na programy, takze napsat
nejaky skript v C ktery by simuloval stisk Return a nabindovta ho na 6.
tkac. mysi? nebo jednoduseji?
diky
151