OT: Win NT 4.0 a USB

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Květen 1 12:16:03 CEST 2003

>  Omlouvam se za dosti brutalni OFF TOPIC. Ale mam vyresit pripojeni
>  ISDN modemu ASUSCom TA-280ST-USB na WIN NT 4.0 a jak je jiste znamo
>  NT 4.0 nepodporuji USB. Nemohl by mi nekdo please poradit jak na to ?
Kdyz vite, ze jste brutalne off topic, proc sem pisete? Existuji i
konference (dosti zive) o windows.
Ale k veci, pokud nt4 skutecne USB nepodporuji ani v poslednim dostupnem
service packu (coz by mi prislo docela divny) tak usb periferii proste
NEpripojite ani kdybyste padloval usima.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz