tiny linux a 486 (pentium 75)?

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Čtvrtek Květen 1 12:52:21 CEST 2003

On Thu, 1 May 2003, Martin Povolný wrote:

> Muzete trochu upresnit, co na tom vsechno mate ?
>
> A instaloval jste to v jinem stroji, ze (na tech 16 by to asi neslo)?

Na obdobne sestave provozuji Debian potato. S instalaci nebyly zadne problemy.
Je pravda, ze i jako x-terminal je to ponekud linejsi, ale to je jen kapacitou
pameti.

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780