LILO - vysledek badani

BOBO b2 na quick.cz
Čtvrtek Květen 1 17:58:58 CEST 2003

Dobry den.
Pokud by to nekoho zajimalo, dosel k tomuto zaveru.
Kombinace systemu na disku:
- Win 2000 Pro + MDK 9.1 bez potizi, instalace udela vse automaticky
- Win XP Pro + MDK 9.1, nutno nastavit LILO do textoveho rezimu nebo pouzit
GRUB. LILO v grafickem rezimu proste nejede.

Overil jsem to nekolika reinstalacema. Na zeleze Acer 432 a P4/1.5GB, oba
maji chipset Intel.
Jelikoz to jiz dela co jsem chtel, odkladam dalsi badani do doby nez budu
mit zbytecny cas :o)))

BOBO

-----Original Message-----
From: BOBO [mailto:b2 na quick.cz]
Sent: Wednesday, April 30, 2003 4:05 PM
To: linux na linux.cz
Subject: LILO

Dobry den.
Vracim se k problemu s instalaci na pocitac, kde jiz jede WinXP SP1. Na
volny prostor disku jsem nainstaloval MDK9.1 a udelal restart. Podle
predchozich rad jsem se snazil dosahnout toho, aby se mi pri startu
ukazala nabidka LILO pro vyber systemu Win nebo Linux. Bohuzel mi porad
startoval pouze linux a nedostal jsem na vyber. Ted jsem se dostal do
stavu, ze se mi automaticky startuje windows a nevim jak se vratit do
linuxu. Dalsi reinstalace se mi uz nechce provadet. I kdyz si za to muzu
sam. :o) Dal jsem windows jako vychozi system. Muzete mi prosim poradit
cestu?
BOBO

P.S. nezapomente mi zase nadavat, ze su blbej zacatecnik :o)