APM na notebooku...

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Čtvrtek Květen 1 22:31:27 CEST 2003

Jirka wrote:
> Mam zkompilovame ACPI a take to nejde. Zkousel jsem i nejake parametry v
> lilu, ale take nic. V kernelu to mam zkompilovane primo do kernelu, ale
> kdyz jsem to zkompiloval jako moduly a chttel zavest modul apm tak mi to
> hlasilo, ze to nemuze najit device. Tak nevim. Vypada to, ze to zadne
> APM nema, ale to je asi blbost :o) Jak to presne vyresit tvuj kamarad?

Pokud vim, tak APM mu taky nejak nejelo, takze to asi opravdu neni
cesta. Ma Mandrake (tusim posledni, tedy asi 9.1, nebo co), standardni
jadro se zakompilovanou podporou ACPI (parametr jadra acpi=on pri
bootu) a nejake podpurne programy (acpi, acpid). Nejak moc jsem to
netestoval, ale nabiti baterie to pozna, takze to asi bude celkem OK.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz