Instalace Linuxu s ATA RAID

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Čtvrtek Květen 1 22:29:23 CEST 2003

DD,

XXXNET wrote:
> Bios raid vidi dobre ale linux pri instalaci zakrici ze nenasel disk
> KAM se naistaluje. Linux radic rozpozna  a zavede i modul, ale nemam
> moznost mu rict aby zapisoval na raid hleda disky porad na
> std.radici?

mno, nemam zkusenosti s Promise (a uz vubec ne se SuSE 8.2 ;)), nicmene
na mem HPT to fungovalo zhruba tak, ze jsem si stahnul ze stranek
highpointu drivery pro linux, kterezto jsem vnutil SuSEcku (toho casu
8.0) podle dodanych instrukci, on si zavedl ovladace pro me HPT374 a
zavedl si i hptraid (kteryzto se stara o to, aby se ten stripping choval
tak, jak se od nej predpoklada - bohuzel tyhle radice nejsou
plnohodnotne HW RAIDy, ale jen takove neco mezi SW a HW ... a pokud
chcete vedle toho mit napr. windows je potreba spec. modul pro kernel) a
uz se jelo (nutno udelat pred vlastni instalaci!) ...

na debianu jsem si byl donucen vytvorit vlastni bootdisky, ktere ten
modul pro raid nahraji pred instalaci ...

u SuSE nicmene (tusim) existuje pri bootu moznost jako `zavest jine
moduly`, takze bych zkusil hledat tam a kdyz ne, tak stranky promiseu ...

-robert-