Problem s fonty v mplayeru

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Květen 2 07:34:10 CEST 2003

>   mam tento problem: v mplyeru, ktery jsem zkompiloval ze
> zdrojaku se mi jaksi "nedodrzuje" velikost fontu. (Podotykam,
> ze kompilace probehla bez problemu, tedy az na hlasky, ze mam
> doinstalovat fonty a skin. Fonty jsou "officialni" pro
> mplayer.)Ve fullscreene jsou fonty velmi male a to i presto,
> ze jsem pouzil contrib fonty kato_large z ze stranek
> mplayeru, ktere maji velikost 36pt. Zkousel jsem snad vse,
> cist ma pages a experimentovat s conf souborem a gui.conf
> souborem, lec bez vysledku. Pokud mam okno male tak se zdaji
> fonty byti ok.
> [...]

Mno, ja jsem mplayer instaloval uz pred nejakou dobou, ale myslim, ze to
fungovalo tak, ze byly dodavane nekolikere velikosti a clovek si bud udelal
link na jeden z tech velikosti a nebo vytvoril adresar, do ktereho soupl
obsah. Takze me napada, ze jste tam bud dal maly font a nebo ze je tam chyba
a velikost fontu neodpovida napisu. Zkuste zmenit link na jinou velikost
fontu, jestli to pomuze.

TNX