nastaveni SSID na WiFi karte Avaya

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Květen 2 08:17:58 CEST 2003

Prosim zkuste zalamovat radky, lepe se odpovida.
On Fri, 2 May 2003, Martin Lexa wrote:
> resim problem zprovozneni, PCMCIA karty Avaya pod RH, mam natazene ovladace
> pro PCMCIA pro kartu (wawelan_cs), ale v zadne dokumentaci ci navodu na
> zprovozneni techto WiFi karet nemuzu najit nastaveni SSID a dalsich wlan
> parametru. Vsude popisuji jne nastveni irq, kanalu roamingu.
Neco malo bylo k nalezeni v souborech network a network.conf(nebo .cfg)
v adresari s konfiguraci pcmcia.

> Prosim usetrete tuto konferenci a me odpovedi typu prectete si man
> nebo www.lucent.com a podobne obecene odpovedi, jake tu byvaji casto
> zvykem, stravil jsem dost casu prolezanim webu i archivu, nepisu jsem
> svuj dotaz jen tak.
Pak me prekvapuje, ze jste na to nenarazil. To bylo snad prvni co jsem
nasel, kdyz jsem do google zadal dotaz "pcmcia SSID linux".

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639