OT HW na SW RAID5

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Květen 2 11:12:53 CEST 2003

Kovar Jan napsal(a):

> Treba tohle?
> http://www.promise.com/product/product_detail_eng.asp?productId=84&familyId=
> 7
>
> Jen nevim, jak je na tom s Linuxem. Ale promise dodaval nejake binarni
> ovladace a i v Linux jadre byvaly ovladace pro Promise radice, tak snad ano.

Pokud ovladace v linux jadre umi pocitat s tim,  ze je jako radic
pouzit procesir i960, tak by to melo jet. :-)
Promise ma k tomu binarni drivery pro nektere RedHaty. Ale bohuzel jen
takove, aby ten radic jel. Cili zadna diagnostika nebo varovani o tom,
ze na tom radici neco zdechlo, mereni teplot a otacek ventilatoru
supliku apd. To umi jen Win drivery.
V linuxu udajne tento radic jede i s I2O driverem.
Nevim, nepodarilo se mi najit pocitac, v kterym by tento radic
spolehlive fungoval. Takze ho mame nekde hozenej ve skrini a prasi
se na nej. Za stejne penize se dal koupit 3Ware na 8 kanalu, ty nam
zatim funguji k vetsinove sppokojenosti tam, kde ten Promise nejel.
Jinak jde v BIOSu tohodle Promise nastavit, ze to maj byt samostatne
disky a pak nad tim udelat SW RAID. :-)

	Majkl

PS: Zvlaste posledni 3Ware s 12x SATA radicem v kombinaci s 10 krpm
SATA/150 disky by mohlo byt konecne neco pouzitelnejsiho na IDE. :-))