"out of office" na linuxovom mailserveri

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Květen 2 11:51:27 CEST 2003

> Každý správce, který má na starosti cca více jak 20 lidí vám
> řekne, že
> tohle je dost dobrá cesta do pekel.
> Speciálně na chytré uživatele, kteří si nechají maily přeposílat na
> telefon, mají další schránky na @seznam.cz, pak si nastaví
> automatického
> odpovídače a pak odjedou na dovolenou. No a pak jednou
> přijdete ráno do
> práce a máte plný disk a zarvanou linku chybovýma hláškama o
> přetečení
> schránek, o nedoručitelnosti atd. Zkuste uživatele vychovat k
> tomu, aby
> [...]

ja som pouceny, od casu kedy jednemu cudziemu dovolenkujucemu userovi dosla error message od nasho postmastera. bol z toho  nekonecny pingpong... ale v tomto pripade si nepomozem, uzivatelia si vzali do hlavy ze autoresponder chcu, a na mne je spravit to a rozumne to ukocirovat, aby neboli proboemy.

btw, vacation vyzera byt v tomto celkom rozumny, v default konfiguracii mailuje na jednu adresu len raz za 7 dni. akurat s ovladanim je to horsie, nasiel som sice pluginy pre webmaily, ale na tom serveri je len pop3 a smtp, a ziadny webmail tam nechcem davat. zatial mam take riesenie, ze po kliknuti na ikonku usera openssh for windows pomocou public-private key prihlasi (bez potreby zadavat heslo), a spusti sa na serveri bash skript, ktory a) spusti mcedit, vyedituje vacation message, zapne vacation, alebo b) zmaze .forward a tym vacation vypne. nie je to bohvieco, nic lepsie som zatial nevymylel...

pixall