Sluzby DNS - jak funguje reverzni zaznam

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Květen 2 16:10:48 CEST 2003

"Zdenek Mazanec" <zdenek.mazanec na contactel.cz> writes:

> [...]

Tak to mi vysvetlete jak v ramci DNS oddelegujete (a myslim tim delegaci v
ramci terminu DNS serveru) tyto subnety.  Misto smajliku, by to bylo lepsi...

Fakt netusim, jak budete delit xx.in-addr.arpa na mensi kousky nez po A,B,C sitich.

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6