indikator klavesnice v KDE trayi

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Pátek Květen 2 18:26:26 CEST 2003

Dne pá 2. května 2003 16:16 jste napsal(a):
> Zdravim,
> nevite nekdo, jak dostat do traye v KDE indikator klavesnice? u uzivatele
> se mi to povedlo, ale jako root si ani neskrtnu.

neni nutne, protoze nemate definovane rozlozeni klavesnice, tj. pouzivate
jenom jednu.

pokud chcete mit rozlozeni vice: (postup pro KDE 3.1, pro starsi by to melo
byt obdobne nebo muzete vyuzit moznost "Hledat" v Ovladacim centru. Hledate
list "rozvrzeni klavesnice".

rucne:

Ovladaci centrum -> Mistni zvyklosti a zpristupneni -> Rozvrzeni klavesnice
 - zaskrtnout povolit rozlozeni klavesnice
 - v dalsi rozlozeni zaskrtat dalsi klavesnice.

co se tyce toho, jaky uzivatel to dela - na tom opravdu nezalezi. jedinou
nutnosti by mel byt home s moznosti zapisu ;-)

--
Ondrej Cecak