Uplink a QOS alebo ako vratit odchadzajuci paket z QOS-ka znovu na zariatok do routovacej tabulky ?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Květen 2 20:25:21 CEST 2003

On Fri, 2 May 2003, Martin Melkovič (HMZ) wrote:

> Mam vo firme niekolko skupin pocitacov, tie NAT-ujem do internetu, avsak
> dokazem im riadit iba downlink, potreboval by som riadit aj uplink,
> lenze NAT sa robi pre QOS-om Napadlo ma keby existoval nieco ako loop z
> output fronty naspat do vstupnej, NAT-oval by som dvakrat, ale mohol by
> som riadit uplink-tok kazdemu zvlast. Prosim poradte niekto riesenie.

Pokud jsem spravne pochopil dotaz, tak by melo stacit si packet pri vstupu
oznackovat (man iptables, --set-mark), a pak shapovani provadet ne podle
IP adres, ale podle techto znacek (cbq.init i htb.init to umi, viz
MARK=...)

--
JiKos.